Splošni pogoji

Kazalo:
Članek 1 - Opredelitve
Članek 2 - Identiteta podjetnika
Članek 3 - Uporabljivost
Članek 4 - Ponudba
Članek 5 - Pogodba
Članek 6 - Pravica do odstopa
Članek 7 - Stroški v primeru odstopa
Članek 8 - Izključitev pravice do odstopa
Članek 9 - Cena
Članek 10 - Skladnost in garancija
Članek 11 - Dobava in izvedba
Članek 12 - Trajne transakcije: trajanje, odpoved in podaljšanje
Članek 13 - Plačilo
Članek 14 - Postopek pritožb
Članek 15 - Spori
Članek 16 - Dodatne ali odstopajoče določbe

Članek 1 - Opredelitve
V teh pogojih se razume:

  1. Obdobje premisleka: časovni okvir, v katerem lahko potrošnik uveljavlja svojo pravico do odstopa;
  2. Potrošnik: fizična oseba, ki ne deluje v okviru poklica ali podjetja in sklene pogodbo na daljavo s podjetnikom;
  3. Dan: koledarski dan;
  4. Trajna transakcija: pogodba na daljavo, ki se nanaša na niz izdelkov in/ali storitev, pri čemer je obveznost dostave in/ali prevzema razporejena skozi čas;
  5. Trajni podatkovni nosilec: katerikoli medij, ki potrošniku ali podjetniku omogoča, da shranjuje informacije, namenjene njemu osebno, na način, ki omogoča prihodnje posvetovanje in nespremenjeno reprodukcijo shranjenih informacij.
  6. Pravica do odstopa: možnost za potrošnika, da se v obdobju premisleka od pogodbe na daljavo odloči;
  7. Modelni obrazec: modelni obrazec za odstop, ki ga podjetnik zagotovi, da ga potrošnik lahko izpolni, ko želi uveljaviti svojo pravico do odstopa.
  8. Podjetnik: fizična ali pravna oseba, ki na daljavo ponuja izdelke in/ali storitve potrošnikom;
  9. Veljavna pogodba na daljavo: pogodba, pri kateri se v okviru sistema, ki ga organizira podjetnik za prodajo na daljavo izdelkov in/ali storitev, do izpolnitve pogodbe uporablja izključno eno ali več tehnik za komunikacijo na daljavo;
  10. Tehnika za komunikacijo na daljavo: sredstvo, ki se lahko uporabi za sklenitev pogodbe, brez da bi se potrošnik in podjetnik hkrati srečala v istem prostoru.
  11. Splošni pogoji: ti splošni pogoji podjetnika.

Članek 2 - Identiteta podjetnika
Statutarno ime: My Steel BV
Trgovsko ime: My Steel
Naslov sedeža: Energieweg 35 5422 VM Gemert
Telefonska številka: 0492-745200, dosegljiv delovne dni od 8.00 do 16.30 in ob petkih od 8.00 do 16.00.
Email naslov: info@mysteel.nl
Številka KVK: 81444982
DDV identifikacijska številka: NL862095189B01

Članek 3 - Uporabljivost

  1. Ti splošni pogoji se uporabljajo za vsako ponudbo podjetnika in za vsako sklenjeno pogodbo na daljavo ter naročila med podjetnikom in potrošnikom.
  2. Pred sklenitvijo pogodbe na daljavo se besedilo teh splošnih pogojev potrošniku posreduje. Če to ni razumno možno, se pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navede, da so splošni pogoji na voljo pri podjetniku in da jih potrošnik lahko pravočasno prejme brezplačno na njegovo zahtevo.
  3. Če se pogodba na daljavo sklene elektronsko, se lahko v nasprotju s prejšnjim odstavkom in pred sklenitvijo pogodbe na daljavo besedilo teh splošnih pogojev potrošniku posreduje na elektronski način na tak način, da ga potrošnik lahko preprosto shrani na trajnem podatkovnem nosilcu. Če to ni razumno možno, se pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navede, kje lahko potrošnik elektronsko dostopa do splošnih pogojev in da bodo ti brezplačno poslani potrošniku na elektronski ali drug način na njegovo zahtevo.
  4. V primeru, da so poleg teh splošnih pogojev veljavni tudi posebni pogoji za izdelke ali storitve, se drugi in tretji odstavek ustrezno uporabljata in se potrošnik v primeru nasprotujočih si splošnih pogojev lahko vedno sklicuje na veljavno določbo, ki je zanj najbolj ugodna.
  5. Če so eden ali več določb v teh splošnih pogojih kadarkoli v celoti ali delno nični ali razveljavljeni, ostane pogodba in ti pogoji v ostalem veljavni in se bo ustrezna določba medsebojno dogovorjeno takoj zamenjala z določbo, ki se čim bolj približa namenu prvotne določbe.
  6. Pogoji, ki niso urejeni v teh splošnih pogojih, se presojajo "v duhu" teh splošnih pogojev.
  7. Nepojasnjene nejasnosti glede razlage ali vsebine ene ali več določb naših pogojev se razlagajo "v duhu" teh splošnih pogojev.

Članek 4 - Ponudba

  1. Če ponudba vsebuje omejeno veljavnost, se to izrecno navede v ponudbi.
  2. Ponudba je brez obveznosti. Podjetnik si pridržuje pravico, da spremeni in prilagodi ponudbo.
  3. Ponudba vsebuje kar najbolj popoln in natančen opis ponujenih izdelkov in/ali storitev. Opis je dovolj podroben, da omogoča dobro oceno ponudbe s strani potrošnika. Če podjetnik uporablja slike, so te zanesljiva predstavitev ponujenih izdelkov in/ali storitev. Očitne napake ali očitne netočnosti v ponudbi podjetnika ne zavezujejo.
  4. Vse slike, specifikacije in podatki v ponudbi so indicativni in ne morejo biti osnova za odškodnino ali razveljavitev pogodbe.
  5. Slike pri izdelkih so zanesljiva predstavitev ponujenih izdelkov. Podjetnik ne more jamčiti, da se prikazane barve natančno ujemajo z dejanskimi barvami izdelkov.
  6. Vsaka ponudba vsebuje takšne informacije, da je potrošniku jasno, kakšna so prava in obveznosti, povezane z sprejetjem ponudbe. To zadeva predvsem:
    • cena, vključno z davki;
    • morebitni stroški pošiljanja;
    • način, kako bo pogodba sklenjena in katere naloge so potrebne za to;
    • ali se uporablja pravica do odstopa;
    • način plačila, dostave in izvedbe pogodbe;
    • rok za sprejem ponudbe ali rok, v katerem podjetnik jamči ceno;
    • višina pristojbine za komunikacijo na daljavo, če so stroški uporabe tehnike za komunikacijo na daljavo zaračunani na drugačni osnovi kot redna osnovna cena uporabljene komunikacijske metode;
    • ali se po sklenitvi pogodbe arhivira in, če da, na kakšen način je ta dostopna potrošniku;
    • način, na katerega lahko potrošnik pred sklenitvijo pogodbe preveri in po potrebi popravi podatke, ki jih je dal v okviru pogodbe;
    • morebitni drugi jeziki, v katerih se lahko poleg nizozemščine sklene pogodba;
    • kodeks ravnanja, kateremu se podjetnik podreja in način, na katerega lahko potrošnik ta pravila ravnanja elektronsko preveri; in
    • minimalno trajanje pogodbe na daljavo v primeru trajne transakcije;
    • na voljo velikosti, barve, vrste materialov.

Članek 5 - Pogodba

  1. Pogodba se sklene, ob upoštevanju določb 4. odstavka, v trenutku sprejetja ponudbe s strani potrošnika in izpolnjevanja pogojev.
  2. Če potrošnik sprejme ponudbo elektronsko, podjetnik nemudoma potrdi prejem sprejetja ponudbe po elektronski poti. Dokler podjetnik ne potrdi prejemanja tega sprejetja, lahko potrošnik razveže pogodbo.
  3. Če se pogodba sklene elektronsko, podjetnik sprejme ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito elektronskega prenosa podatkov in zagotovi varno spletno okolje. Če potrošnik lahko plačuje elektronsko, bo podjetnik sprejel ustrezne varnostne ukrepe.
  4. Podjetnik si lahko - znotraj zakonskih okvirov - pridobi informacije, ali potrošnik lahko izpolnjuje svoje plačilne obveznosti, ter vse dejstva in dejavnike, ki so pomembni za odgovorno sklepanje pogodbe na daljavo. Če ima podjetnik na podlagi te preiskave dobre razloge za to, da pogodbe ne sklene, ima pravico utemeljeno zavrniti naročilo ali zahtevo ali vezati izvedbo na posebne pogoje.
  5. Podjetnik bo potrošniku ob izdelku ali storitvi poslal naslednje informacije, pisno ali na tak način, da lahko potrošnik na dostopen način shranjuje na trajnem podatkovnem nosilcu:
    a. obiskovalni naslov lokacije podjetnika, kamor se lahko potrošnik obrne s pritožbami;
    b. pogoje in način, kako lahko potrošnik uveljavlja pravico do odstopa, ali jasen poziv glede izključitve pravice do odstopa;
    c. informacije o garancijah in obstoječih storitvah po nakupu;
    d. podatki, vključeni v 4. členu, 3. odstavek teh pogojev, razen če je podjetnik te podatke potrošniku že posredoval pred izvedbo pogodbe;
    e. zahteve za odpoved pogodbe, če pogodba traja več kot eno leto ali je neomejena.
  6. V primeru trajne transakcije se določba prejšnjega odstavka uporablja le za prvo dostavo.
  7. Vsaka pogodba se sklene pod suspensivno pogojem zadostne razpoložljivosti zadevnih izdelkov.

Članek 6 - Pravica do odstopa

Pri dobavi izdelkov:

  1. Pri nakupu izdelkov ima potrošnik možnost, da naročilo brez navedbe razlogov prekliče v roku 14 dni. To obdobje premisleka se začne od dne, ko potrošnik prejme izdelek ali predstavnika, ki ga je potrošnik vnaprej določil in podjetniku sporočil.
  2. Med obdobjem premisleka bo potrošnik skrbno ravnal z izdelkom in embalažo. Izdelek bo razpakiral ali uporabljal le do te mere, kot je potrebno za oceno, ali želi izdelek obdržati. Če uveljavlja svojo pravico do odstopa, bo izdelek skupaj z vso priloženimi dodatki in - kolikor je to razumljivo možno - v originalnem stanju in pakiranju vrnil podjetniku, v skladu z razumljivimi in jasnimi navodili, ki jih je dal podjetnik.
  3. Ko potrošnik želi uveljaviti svojo pravico do odstopa, je dolžan to sporočiti podjetniku v 14 dneh po prejemu izdelka. Sporočilo mora potrošnik izvesti s pomočjo modelnega obrazca. Potem ko je potrošnik sporočil, da želi uveljaviti svojo pravico do odstopa, mora izdelek vrniti v 14 dneh. Potrošnik mora dokazati, da je dobavljene izdelke pravočasno vrnil, na primer z dokazilom o pošiljanju.
  4. Če potrošnik po izteku roka v 2. in 3. odstavku ne sporoči, da želi uveljaviti svojo pravico do odstopa oziroma izdelka podjetniku ne vrne, nakup postane dejstvo.

Pri dobavi storitev:

  1. Pri dobavi storitev ima potrošnik možnost, da pogodbo brez navedbe razlogov razveže za najmanj 14 dni, pri čemer se to začne na dan sklenitve pogodbe.
  2. Da bi uveljavil svojo pravico do odstopa, se bo potrošnik ravnal po razumnih in jasnih navodilih, ki jih je podjetnik dal ob ponudbi in/ali najkasneje ob dobavi.

Članek 7 - Stroški v primeru odstopa

  1. Če potrošnik uveljavlja svojo pravico do odstopa, pridejo največ stroški vračila na njegovo račun.
  2. Če je potrošnik plačal znesek, ga bo podjetnik vrnil čim prej, vendar najkasneje v 14 dneh po odstopu. To velja ob pogojem, da je izdelek že prejel spletni prodajalec ali predloženo dokazilo o popolnem vračilu. Vračilo se izvede preko iste plačilne metode, ki jo je potrošnik uporabil, razen če potrošnik izrecno dovoli drugo plačilno metodo.
  3. Če je izdelek poškodovan ali je embalaža bolj poškodovana, kot je nujno potrebno za testiranje izdelka, lahko zaračunamo to zmanjšanje vrednosti izdelka. Izdelek obravnavajte skrbno in poskrbite, da je pri vračilu dobro zapakiran.
  4. Potrošnik ne more biti odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka, če podjetnik ni zagotovil vseh zakonsko obvezujočih informacij o pravici do odstopa, kar mora biti opravljeno pred sklenitvijo nakupne pogodbe.

Članek 8 - Izključitev pravice do odstopa

  1. Podjetnik lahko izključi pravico do odstopa potrošnika za izdelke, kot je opisano v 2. in 3. odstavku. Izključitev pravice do odstopa velja le, če to podjetnik jasno navede v ponudbi, vsaj pravočasno pred sklenitvijo pogodbe.
  2. Izključitev pravice do odstopa je možna le za izdelke:
    a. ki jih je podjetnik izdelal v skladu s specifikacijami potrošnika, kot so izdelki po meri;
    b. ki so očitno osebne narave;
    c. ki jih zaradi svoje narave ni mogoče vrniti;
    d. ki hitro pokvarijo ali zastarajo;
    e. katerih cena je vezana na nihanja na finančnem trgu, na katere podjetnik nima vpliva;
    f. za posamezne časopise in revije;
    g. za avdio- in video posnetke ter računalniško programsko opremo, katere pečat je potrošnik pretrgal;
    h. za higienske proizvode, katerih pečat je potrošnik pretrgal.
  3. Izključitev pravice do odstopa je možna le za storitve:
    a. ki se nanašajo na nočitev, prevoz, restavracijsko dejavnost ali prostočasne aktivnosti, ki se izvajajo na določen datum ali v določenem obdobju;
    b. katere dobava se s izrecnim soglasjem potrošnika začne pred iztekom obdobja premisleka;
    c. ki se nanašajo na stave in loterije.

Članek 9 - Cena

  1. V času veljavnosti, ki je navedena v ponudbi, se cene ponujenih izdelkov in/ali storitev ne povečajo, razen pri spremembah cen, ki izhajajo iz sprememb DDV stopenj.
  2. V nasprotju s prejšnjim odstavkom lahko podjetnik ponudi izdelke ali storitve, katerih cene so vezane na nihanja na finančnem trgu in na katere podjetnik nima vpliva, po spremenljivih cenah. Ta vezanost na nihanja in dejstvo, da so morebitno navedene cene usmerjevalne cene, se navede ob ponudbi.
  3. Povečanja cen v treh mesecih po sklenitvi pogodbe so dovoljena le, če so posledica zakonodajnih uredb ali določb.
  4. Povečanja cen, ki se zgodijo tri mesece po sklenitvi pogodbe, so dovoljena le, če je to podjetnik določil in:
    a. so posledica zakonodajnih uredb ali določb; ali
    b. ima potrošnik pravico odpovedati pogodbo z dnem, ko stopi v veljavo povečanje cene.
  5. Cene izdelkov ali storitev, navedene v ponudbi, so vključno z DDV.
  6. Vse cene so podvržene morebitnim tiskarskim in tipkarskim napakam. Podjetnik ne prevzema odgovornosti za posledice tiskarskih in tipkarskih napak. V primeru tiskarskih in tipkarskih napak podjetnik ni dolžan dobaviti izdelka po napačni ceni.

Članek 10 - Skladnost in garancija

  1. Podjetnik jamči, da izdelki in/ali storitve ustrezajo pogodbi, specifikacijam navedenim v ponudbi, razumnim zahtevam kakovosti in/ali uporabnosti in veljavnim zakonskim določbam in/ali vladnim predpisom ob datumu sklenitve pogodbe. Če je dogovorjeno, podjetnik jamči tudi, da je izdelek primeren za drugačno uporabo, kot je normalna.
  2. Garancija, ki jo zagotavlja podjetnik, proizvajalec ali uvoznik, ne vpliva na zakonske pravice in zahteve, ki jih potrošnik lahko uveljavlja na podlagi pogodbe proti podjetniku.
  3. Vsaka morebitna napaka ali napačno dobavljen izdelek mora podjetniku pisno sporočiti v 4 tednih po dobavi. Vračilo izdelkov se mora opraviti v originalni embalaži in v novem stanju.
  4. Garancijska doba podjetnika ustreza garancijski dobi proizvajalca. Vendar podjetnik nikoli ne odgovarja za končno primernost izdelkov za posamezno uporabo s strani potrošnika, prav tako ne za morebitne nasvete v zvezi z uporabo ali uporabo izdelkov.
  5. Garancija ne velja, če:
    • je potrošnik sam popravil in/ali obdelal dobavljene izdelke ali dovolil, da jih popravi in/ali obdeluje tretja oseba;
    • so bili dobavljeni izdelki izpostavljeni nenormalnim razmeram ali se na drug način neustrezno ravna ali v nasprotju z navodili podjetnika in/ali obravnavani na embalaži;
    • je pomanjkljivost v celoti ali delno posledica predpisov, ki jih je država postavila ali bo postavila glede narave ali kakovosti uporabljenih materialov.

Članek 11 - Dobava in izvedba

  1. Podjetnik bo pri sprejemanju in izvajanju naročil izdelkov ter pri oceni zahtevkov za nudenje storitev izkazal največjo možno skrbnost.
  2. Naslov dobave velja za naslov, ki ga je potrošnik podjetju sporočil.
  3. Ob upoštevanju tistega, kar je navedeno v 4. odstavku tega člena, bo podjetje sprejeta naročila izvedlo v razumni čas, najkasneje v 30 dneh, razen če je potrošnik soglašal z daljšim rokom dostave. Če pride do zamude pri dostavi, ali če naročila ni mogoče ali ga le deloma izvesti, bo potrošnik obveščen najkasneje 30 dni po oddaji naročila. V tem primeru ima potrošnik pravico, da brez stroškov razveže pogodbo. Potrošnik nima pravice do odškodnine.
  4. Vsi dobavni roki so indicativni. Potrošnik ne more uveljavljati pravic na podlagi morebitnih navedenih rokov. Prekoračitev roka ne daje potrošniku pravice do odškodnine.
  5. V primeru razveze v skladu s 3. odstavkom tega člena bo podjetnik znesek, ki ga je potrošnik plačal, vrnil čim prej, najkasneje v 14 dneh po razvezi.
  6. Če se izkaže, da je dobava naročenega izdelka nemogoča, se bo podjetnik potrudil, da bo na voljo nadomestni artikel. Najkasneje ob dostavi bo jasno in razumljivo sporočeno, da se dobavlja nadomestni artikel. Pri nadomestnih izdelkih pravico do odstopa ni mogoče izključiti. Stroški morebitnega vračila nosi podjetnik.
  7. Risiko poškodbe in/ali izgube izdelkov nosi podjetnik do trenutka dostave potrošniku ali vnaprej določenemu in podjetniku znanemu predstavniku, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Članek 12 - Trajne transakcije: trajanje, odpoved in podaljšanje
Odpoved

  1. Potrošnik lahko pogodbo, sklenjeno za nedoločen čas in ki se nanaša na redno dobavo izdelkov (vključno z elektriko) ali storitev, kadarkoli odpove ob upoštevanju dogovorjenih pravil odpovedi in odpovednega roka največ enega meseca.
  2. Potrošnik lahko pogodbo, sklenjeno za določen čas in ki se nanaša na redno dobavo izdelkov (vključno z elektriko) ali storitev, kadarkoli odpove ob koncu določene dobe, ob upoštevanju dogovorjenih pravil odpovedi in odpovednega roka največ enega meseca.
  3. Potrošnik lahko pogodbe, navedene v prejšnjih odstavkih:
    • kadarkoli odpove in ni omejen na odpoved ob določenem času ali v določenem obdobju;
    • odpove na vsaj enak način, kot je bila sklenjena;
    • vedno odpove z istim odpovednim rokom, kot ga je podjetnik sam določil.

Podaljšanje

  1. Pogodba, sklenjena za določen čas in ki se nanaša na redno dobavo izdelkov (vključno z elektriko) ali storitev, se ne sme tiho podaljšati ali obnoviti za določen čas.
  2. V nasprotju s prejšnjim odstavkom se lahko pogodba, sklenjena za določen čas in ki se nanaša na redno dobavo dnevnikov, novic in revij, tiho podaljša za obdobje največ treh mesecev, če potrošnik to podaljšano pogodbo lahko odpove pred koncem podaljšanja z odpovednim rokom največ enega meseca.
  3. Pogodba, sklenjena za določen čas in ki se nanaša na redno dobavo izdelkov ali storitev, se lahko tiho podaljša za nedoločen čas le, če lahko potrošnik kadarkoli odpove z odpovednim rokom največ enega meseca in z odpovednim rokom največ treh mesecev, če pogodba zadeva redno, vendar manj kot enkrat mesečno, dostavo dnevnikov, novic in revij.
  4. Pogodba z omejenim trajanjem za redno dostavo dnevnikov, novic in revij (priznanje ali preizkusno naročilo) se ne nadaljuje tiho in se samodejno konča po izteku preizkusnega ali spoznavnega obdobja.
    Trajanje
  5. Če pogodba traja več kot eno leto, lahko potrošnik po enem letu kadarkoli odpove pogodbo z odpovednim rokom največ enega meseca, razen če razumnost in poštenost nasprotujeta odpovedi pred koncem dogovorjenega trajanja.

Članek 13 - Plačilo

  1. Razena dogovora, morajo biti zneski, ki jih mora potrošnik plačati, poravnani v 7 delovnih dneh po začetku obdobja premisleka, kot je navedeno v 6. členu, 1. odstavek. V primeru pogodbe za opravljanje storitev se ta rok začne, ko potrošnik prejme potrditev pogodbe.
  2. Potrošnik je dolžan nemudoma sporočiti podjetniku morebitne netočnosti v posredovanih ali navedenih plačilnih podatkih.
  3. V primeru neplačila potrošnika ima podjetnik, razen zakonskih omejitev, pravico zaračunati razumne stroške, ki so bili predhodno sporočeni potrošniku.

Članek 14 - Postopek pritožb

  1. Podjetnik ima ustrezno objavljen postopek pritožb in pritožbo obravnava v skladu s tem postopkom.
  2. Pritožbe glede izvrševanja pogodbe je treba vložiti pri podjetniku v 7 dneh, jasno in popolno opisane, po tem, ko je potrošnik opazil pomanjkljivosti.
  3. Pritožbe, vložene pri podjetniku, bodo odgovorjene v roku 14 dni od datuma prejetja. Če pritožba zahteva predvidljivo daljši čas obdelave, podjetnik v roku 14 dni odgovori s potrditvijo prejetja in indikacijo, kdaj lahko potrošnik pričakuje bolj podroben odgovor.
  4. Če se pritožba ne more rešiti v medsebojnem soglasju, nastane spor, ki se lahko reši v okviru postopkov reševanja sporov.
  5. Potrošnik se mora najprej obrniti na podjetnika pri pritožbah. Če je spletna trgovina povezana s WebwinkelKeur in pri pritožbah, ki se ne morejo rešiti v medsebojnem soglasju, se mora potrošnik obrniti na WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), ta bo brezplačno posredoval. Preverite, ali ima ta spletna trgovina aktivno članstvo preko https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Če tudi takrat ne pride do rešitve, ima potrošnik možnost, da najde rešitev za svojo pritožbo pri neodvisnem odboru za reševanje sporov, ki ga imenuje WebwinkelKeur, odločitev tega odbora je zavezujoča in podjetnik in potrošnik se strinjata s to zavezujočo odločitvijo. Predložitvi spora temu odboru so povezani stroški, ki jih plačajo potrošnik odboru. Prav tako je možno vložiti pritožbe preko evropskega platforme ODR (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Pritožba ne ustavi obveznosti podjetnika, razen če podjetnik pisno ne označi drugače.
  7. Če podjetnik ugotovi, da je pritožba upravičena, bo podjetnik po svoji izbiri ali brezplačno zamenjal dobavljene izdelke ali jih popravil.

Članek 15 - Spori

  1. Na pogodbe med podjetnikom in potrošnikom, ki se nanašajo na te splošne pogoje, se uporablja izključno nizozemsko pravo. Tudi če ima potrošnik stalno prebivališče v tujini.
  2. Bečka konvencija o mednarodni prodaji blaga se ne uporablja.

Članek 16 - Dodatne ali odstopajoče določbe
Dodatne ali odstopajoče določbe ne smejo biti v škodo potrošniku in morajo biti pisno dokumentirane ali na tak način, da jih lahko potrošnik dostopno shrani na trajnem podatkovnem nosilcu.