Pošiljanje in plačilo
Kako bo moje blago poslano?
Vsaka naročilo je skrbno pakirano, da se prepreči poškodbe med prevozom. Vaš izdelek bo dostavljen v paketu. Glede na skupno število paketov ali velikost izdelka je morda potrebno naročilo dostaviti na paleti.
Za paketno pošiljanje sodelujemo z DPD. Od njih boste prejeli e-pošto z povezavo za sledenje.
Dostava blaga na paleti v Nizozemski in Belgiji se izvaja preko Micodo. Za preostale države se paletni prevoz izvaja z Dachserjem. Od njih boste prejeli SMS z informacijami o časovnem okviru dostave.
Kateri dnevi so dostavni dnevi?
DPD dostavlja naše pakete od ponedeljka do sobote.
Če so vaši izdelki dostavljeni na paleti, jih Micodo ali Dachser dostavi od ponedeljka do petka.
Ob kateri uri bo moje pakete ali paleta dostavljena?
Vsi paketi DPD se dostavljajo med 8. uro zjutraj in 18. uro zvečer.
Dostave palet s strani Micodo ali Dachserja se izvajajo med 8. uro zjutraj in 17. uro zvečer.
Kakšen je čas dostave mojega izdelka?
Če želite vedeti, kdaj lahko pričakujete svoj izdelek, najprej kliknite na izdelek po vaši izbiri v spletni trgovini. Na strani z izdelkom boste našli čas dostave neposredno pod ceno.
Ali lahko sledim svojemu paketu ali paleti?
Paketi se pošiljajo preko prevoznika DPD.
Blago na paleti pošilja Micodo ali Dachser.
DPD
Ko je vaš naročeni izdelek pakiral MySteel in zapustil našo proizvodno enoto, boste od tega prevoznika po e-pošti prejeli potrditev pošiljke s povezavo za sledenje. Skozi to povezavo lahko vidite, kdaj in ob kateri uri bo vaša naročila dostavljena.
DPD vas bo prav tako obvestil preko e-pošte en do dva dni pred dostavo, ob kateri uri bo paket dostavljen. * Zjutraj na dan dostave boste prejeli e-pošto od DPD s 1-urno časovno okno, v katerem bo vaš paket dostavljen.
Vozač vas bo ob dostavi prosil, da podpišete za prejem.
*V petek zvečer bo navedeno, kdaj bo dostava v ponedeljek.
Micodo
Ko je vaš naročeni izdelek pakiral MySteel in zapustil našo proizvodno enoto na paleti, boste od MySteel po e-pošti prejeli potrditev pošiljke.
Vozač Micodo vas bo kontaktiral pol ure prej, da vas obvesti, da bodo prispeli čez pol ure.
Dostava v Belgijo; pošiljanje palete v Belgijo ponavadi izvaja Micodo sama. V nekaterih primerih bo Micodo pošiljko prenesla svojemu belgijskemu partnerskemu dostavljalcu Widem. V tej situaciji bo pošiljka prispela en dan kasneje.
Vozač vas bo ob dostavi prosil, da podpišete za prejem.
Dachser
Ko je vaš naročeni izdelek pakiral MySteel in zapustil našo proizvodno enoto na paleti, boste od MySteel po e-pošti prejeli potrditev pošiljke. Vozač Dachser
Kakšni so stroški pošiljanja?
NL/BE: Vaša naročila v višini več kot 250 € so brezplačna za pošiljanje*.
Stroški pošiljanja so odvisni od kategorije izdelka.
Plačate le enkrat za stroške pošiljanja, ne glede na število izdelkov.
* z izjemo robnih oblog dolžine 2400 mm, za katere vedno plačate stroške pošiljanja, ne glede na vrednost naročila.
Ali je moja naročila že poslana?
Ko vaš izdelek pakira MySteel in je pripravljen za pošiljanje, boste od našega dostavnega partnerja DPD prejeli potrditev, da je vaše paket poslano. Vključen je tudi povezava za sledenje. Ta e-pošta je naslovljena; "Vaše naročilo je bilo poslano".
Ko je vaš izdelek postavljen na paleto pri MySteel in je pripravljen za pošiljanje, boste od MySteel prejeli e-pošto s potrdilom z naslovom "vaša naročila je bila poslano".
Na te e-pošte se ne morete sklicevati. Podatki so namreč odvisni od sezonskih obremenitev in prevoznikov DPD, Micodo ali Dachser, s katerimi delamo. Seveda se trudimo, da naročene izdelke dostavimo čim hitreje.
Še nisem prejel e-pošte s povezavo za sledenje, kaj lahko storim?
Za več informacij se lahko obrnete na zaposlenega naše podjetja za pomoč strankam.
Povezava za sledenje ne deluje, kaj lahko storim?
Prosimo, da se obrnete na službo za pomoč strankam naših dostavnih partnerjev DPD, Micodo ali Dachser.
Kaj se zgodi z mojim paketom ali paleto, če me ni doma?
Če niste doma ob dostavi paketa, ni bila dana nobena soglasja za odložitev, in tudi sosedje ne morejo sprejeti vašega paketa, bo DPD paket dostavil najbližjemu DPD pickup parcel shopu. Na sporočilu o odsotnosti, ki ga je vozač pustil za vas, boste prebrali, kdaj in kje lahko prevzamete paket.
Če je vaš izdelek na paleti poslan preko Micodo ali Dachserja, bo vozač kontaktiral po telefonu, da vas obvesti, da bo paleta postavljena blizu vaše hiše, v vrtu ali na pločniku. Micodo ali Dachser imata dovoljenje, da postavita to paleto.
Koda za sledenje mojega paketa kaže, da je bila dostavljena, vendar nisem ničesar prejel. Kaj naj zdaj storim?
Zelo nam je žal, da vaš izdelek še ni prispel. Da bi ugotovili, kje je vaš paket natančno, bi želeli začeti preiskavo pri prevozniku DPD. Vas prosimo, da stopite v stik z nami? Potem se bomo takoj lotili rešitve, da jo rešimo čim prej.
Plačila
Plačila so izvedena preko našega
Naročilo lahko plačate preko iDEAL, Bancontact, predhodnega prenosa, Klarna z odloženim plačilom, PayPal ali s kreditno kartico.
iDEAL
Z iDEAL lahko svoje naročilo varno in enostavno plačate. Plačate lahko preko varovanega spletnega okolja svoje banke. Za plačilo z iDEAL ni potrebno ustvariti računa, temveč se preprosto prijavite po isti varni metodi, ki jo uporabljate pri spletni banki. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
Predhodni prenos
Če izberete predhodni prenos, boste po oddaji naročila od Mollie (plačilne storitve) prejeli e-pošto s podatki o plačilu. Znesek prenesite na račun, naveden v tej e-pošti, in uporabite referenčno številko plačila. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
Klarna z odloženim plačilom
Lahko se odločite, da boste naročilo plačali kasneje. Prej boste prejeli svoje naročilo, nato pa morate v 14 dneh plačati račun Klarni. Klarna izvaja celoten postopek kasnejšega plačila. Za uporabo te storitve morate biti stari najmanj 18 let. Če plačate pravočasno, se izognete dodatnim stroškom pri Klarni in poskrbite, da boste v prihodnosti lahko znova uporabljali storitve Klarne.
Ko izberete Klarna z odloženim plačilom, vas bodo prosili za nekatere vaše podatke. Na podlagi teh podatkov Klarna preveri, ali ste upravičeni do kasnejšega plačila. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
Klarna obročna plačila
S Klarna obročnimi plačili lahko nakupujete na obroke. Vsakih 30 dni se plačilo avtomatsko odšteje z vašega računa. Za uporabo te storitve morate biti stari najmanj 18 let. Če plačate pravočasno, se izognete dodatnim stroškom pri Klarni in poskrbite, da boste v prihodnosti lahko znova uporabljali storitve Klarne.
Ko izberete Klarna obročna plačila, vas bodo prosili za nekatere vaše podatke. Na podlagi teh podatkov Klarna preveri, ali ste upravičeni za obročno plačilo. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
Bancontact
Z Bancontactom lahko enostavno, varno, brez dodatnih stroškov poravnate svoje spletne nakupe. Z belgijsko plačilno kartico lahko takoj uporabljate Bancontact, ne da bi morali ustvariti račun. Bancontact je primeren za vse velike belgijske banke. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
PayPal
PayPal je brezplačna spletna plačilna storitev, s katero lahko varno plačate svoje naročila. Uporaba PayPala je brezplačna in svoj račun lahko enostavno povežete s kreditno kartico (MasterCard, Visa, American Express ali Discover) ali bančnim računom. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
Kreditna kartica
Z nami lahko plačate s svojo kreditno kartico MasterCard ali VISA. Podatke vnesete preko varne povezave, da se izognete tveganju. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
In3
S to hitro in varno plačilno metodo lahko plačate v 3 obrokih brez obresti v 60 dneh, preko iDeal. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.
Apple Pay
Apple Pay vam nudi enostaven, varen in zaščiten način za spletno plačilo. Plačilo z Apple Pay je hitrejše od tradicionalnih načinov plačila, kot so kreditne kartice in druge plačilne metode. Za to plačilno metodo ne zaračunamo nobenega dodatnega stroška.